آخرین اخبار
کد مطلب: 102210
آنچه رهبر معظم انقلاب در جمع عزاداران سالگرد ارتحال امام خميني (ره) فرموند:
مطالبات مقام معظم رهبري از خواص در جمع عزاداران خميني
تاریخ انتشار : 1394/03/17 16:41:28
نمایش : 3069
مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در اين جمع نکات کليدي و سر بسته اي را فرمودند: که انتظار مي رود خواص و دلسوزان انقلاب اسلامي آنها را به خوبي تحليل کنند .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛
مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در اين جمع نکات کليدي و سر بسته اي را فرمودند: که انتظار مي رود خواص و دلسوزان انقلاب اسلامي آنها را به خوبي تحليل کنند .
حضرت آقا دراين جمع فرمودند: 1-نگذاريد شخصيت امام تحريف شود 2- اگر ملت ايران از مسير امام (راحل) فاصله بگيرد به هر دليلي قطعاً سيلي خواهد خورد.
در تبيين اين رهنمود ها آنچه حقير برداشت نموده ام اين بوده که به راستي چه کساني قصد تحريف شخصيت امام (ره) را داشتند و دارند؟ هدف آنها چيست؟ و در اين برهه زماني به دنبال چه نقشه هايي هستند؟ اينها پرسش هاي کليدي هستند که هر انسان با بصيرتي بايد آنها را به خوبي تحليل نمايد.
گروهي که اکنون خاطراتي از امام (ره) نقل مي کنند وسعي دارند ابعاد و زوايايي را بر ملا کنند، که در اين زوايا نقش آنها پررنگ شمرده شود و به نوعي به اذهان عموم وانمود کنند که از مهره هاي اصلي و کليدي انقلاب بوده اند و هستند، نقش و راهکارآنها بود که انقلاب پيروز شد و اگر نبود تدابير آنها قطعاً مسير انقلاب عوض مي شد. و حتي در بعضي از اين مطالب چنانچه خوب بنگريم که اگر نبود تدابير فلان آقا قطعاً انقلاب با شکست مواجه مي شد .
اين نوع برخورد هاي دوگانه و تفسير به نفع خود از شخصيت امام و سوء استفاده از جايگاه خود چيزي جز نفاق و دورويي نيست. اگر انسان کاري براي رضاي خدا انجام داده است به تصريح قرآن، «نبايد آن را با منت گذاشتن از بين ببرد» .
در توضيح مطلب دوم، بايد گقت: مگر راه امام (ره) چه ويژه گي هاي بارزي داشت که اگر مردم از اين مسير منحرف شوند سيلي خواهند خورد؟
آيا در طول انقلاب جايي بوده که ملت از مسير منحرف شده و سيلي خورده باشد؟
آنچه به نظر مي رسد بيش از هر چيزي که در سيره امام (ره) نمايان بود استکبار ستيزي بود که بايد ملت ايران بر اين اصل استوار باشند. امام (ره) اوايل انقلاب که تازه تاسيس حکومت کرده بود بيش از هر مقطعي نياز به جماعت قدرت هاي بزرگ داشته که بتواند جايگاه خود را مستحکم نمايد ولي برعکس از همان اوايل فرمودند:« لاشرقيه و لاغربيه، فقط خدا و آنچه خدا و رسول خدا و ائمه اطاهرين فرمودند، ولا غير» و بعد از اين قضيه بود که دول غربي جنگ نيابتي را عليه انقلاب اسلامي با سرکردگي صدام حسين به راه انداختند و نتيجه حرف امام راحل( استکبار ستيزي ) پيروزي انقلاب اسلامي در جنگ بود.
پايان / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس